Karantene for elevar og lærarar ved Volda vgs.

Informasjonen om kven som skal i karantene.
Dette gjeld elevar både i klasse og i faggrupper. Les difor informasjonen nedanfor nøye!

Etter at elev i 1ST3 har fått påvist smitte, har vi fått beskjed av smittemynde i Ørsta kommune om at alle elevar og lærarar som har vore i klasse 1ST3, og i matematikkgruppa (på vg1: 1P-4, med faglærar Ayne Vagizova ) og i språkgruppa (på vg1: Spansk II, med Lluis Aguilar) går i umiddelbar karantene.

Vi leverer no klasse- og gruppelister til Ørsta kommune, som tek smittesporinga vidare.

Melding frå kommunehelsetenesta i Ørsta:

Alle nærkontakter må derfor raskt i karantene og derfor mottar de denne varslinga. Smittesporingsteamet vil ringje med meir informasjon.

Dette gjeld difor elevar og lærarar i følgjande fag på følgjande dagar:
NB! Dersom andre lærarar har vore inne i dei aktuelle klassene/gruppene (som vikar eller av anna årsak), så ta kontakt med rektor/ass. rektor om dette.

Torsdag 10.12.20

Margrete Trovåg – Engelsk 1ST3

Håvard Festø – Samfunnskunnskap 1ST3

Kåre Myrene – Klassens time 1ST3

Lluis Aguilar – Spansk II

Onsdag 9.12.20

Margrete Trovåg – Engelsk 1ST3

Kåre Myrene – Geografi 1ST3

Eva Brune – Norsk 1ST3

Ayne Vagisova – 1P-4 Matematikk

Tysdag 8.12.20

Eva brune – Norsk 1ST3

Lluis Aguilar – Spansk II

Jorunn Bjørdal – Naturfag 1ST3

For meir info om karantenereglar, sjå https://www.fhi.no/nettpub/coronavirus/fakta/avstand-karantene-og-isolering/ eller https://www.helsedirektoratet.no/veiledere/koronavirus/testing-isolasjon-smittesporing-og-karantene/karantene

Ved behov, ta kontakt med rektor Trond Hjelseth (90707146) eller ass.rektor Jan Terje Eidset (47856279.

Skal du benytte skjema på våre nettsider? Øvrige funksjoner på siden påvirkes ikke dersom du lar være å samtykke, men vil kunne gi mindre funksjonalitet ved utfylling og lagring av skjema. Informasjonen blir slettet fra nettleseren etter 90 dager.