5. Retningslinje for det fysiske miljøet § 9a-7

1. Mål

Sikre at elevar har eit trygt og godt skolemiljø

2. Omfang

Rutinen gjeld for kapittel 9 og tilhøyrande forskrifter - § 9a-7

3. Målgruppe

Elevar i dei vidaregåande skolane i Møre og Romsdal fylkeskommune

4. Organisering og ansvar

 

Systemretta arbeid - § 9a-7

OppgåverAnsvar
Førebyggjande arbeid i form av oversiktleg og oppdatert system (internkontroll) som omfattar rutinar, retningslinjer, ansvar og roller mellom skoleeigar og einheitsleiar med tanke på godkjenning, drift og vedlikehaldLeiar/rektor
Førebyggjande arbeid i form av vedlikehaldsplanarLeiar/rektor
Førebyggjande arbeid i form av operative rutinar (skriftleg) som sikrar opplysningsplikta:
• Utarbeide lokale rutinar for forhold etter § 9a-9
Leiar/rektor
Førebyggjande arbeid i form av jamleg risiko- og sårbarheitsanalyser av tilhøve som er omhandla i forskrift om miljøretta helsevern og som kan ha betydning for helsa og miljøet til elevane.Leiar/rektor
Førebyggjande arbeid i form av avklarte roller og ansvar for arbeid med sikkerheit og helsemessig beredskap internt og ovanfor andre involverte einingarLeiar/rektor
Førebyggjande arbeid i form av oppdaterte beredskapsplanar, varslingsrutinar, og også rutinar og utstyr for handtering av ulykkes- og faresituasjonarLeiar/rektor
Førebyggjande arbeid i form av utvikling av sjekklister for sikkerheit på ute- og inneområdetLeiar/rektor
Førebyggjande arbeid i form av opplæring i sikkerheitsarbeid, bruk av sikkerheitsutstyr og førstehjelpLeiar/rektor
Leiar/rektorLeiar/rektor
Utarbeide lokale rutinar for ansvarsfordelinga på skolane med elevmedverknadLeiar/rektor

 

 

Individretta arbeid - § 9a-7

OppgåverAnsvar
Plikt til å undersøke, varsle, eller gripe inn når ein får mistanke eller kunnskap om tilhøve som kan verke uheldig inn på det fysiske miljøet til elevaneKontaktlærar, avdelingsleiar eller rektor
Plikt til å fatte skriftleg enkeltvedtak etter forvaltningslova etter at spørsmål eller innspel frå elev eller føresette er motteken:
Grunngi:
• Kva reglar i lov eller forskrift byggjer enkeltvedtaket på
• Dei faktiske tilhøva som er lagt til grunn i enkeltvedtaket
• Hovudomsyna som har vore avgjerande for den vurderinga som skolen har gjort
Gi skriftleg beskjed til partane om enkeltvedtak så snart som mogleg.
Informer om klagerett til Statsforvaltaren § 15-2, at klagefristen er 3 veker og at klaga skal sendast til den som fatta enkeltvedtaket og om retten til å sjå dokumenta i saka.
Rektor
Evaluer om tiltaka fungererRektor
Dokumenter i ephorte på EM (elevmiljø) – merk dokumentet 9a – på same måte som i §9a-4-saker.Rektor

Snarvegar

Kontakt

Vi bruker informasjonskapsler (cookies)

Som de aller fleste nettsteder bruker vi informasjonskapsler (cookies) for at du skal få en optimal brukeropplevelse. Vi kommer ikke til å lagre eller behandle opplysninger med mindre du gir samtykke til dette. Unntaket er nødvendige informasjonskapsler som sørger for grunnleggende funksjoner på nettsiden.

Vær oppmerksom på at blokkering av enkelte informasjons-kapsler kan påvirke hvilket innhold du ser på siden. Du kan lese mer om bruk av informasjonskapsler i vår personvernerklæring.

Under kan du se hvilke informasjonskapsler (cookies) vi bruker og hvordan du administrerer dem:

Nødvendige cookies

Sikrer grunnleggende funksjoner, nettstedet vil ikke kunne fungere optimalt uten slike informasjonskapsler. Disse er derfor vurdert som nødvendige og lagres automatisk uten foregående samtykke.

Skal du benytte skjema på våre nettsider? Øvrige funksjoner på siden påvirkes ikke dersom du lar være å samtykke, men vil kunne gi mindre funksjonalitet ved utfylling og lagring av skjema. Informasjonen blir slettet fra nettleseren etter 90 dager.

Disse informasjonskapslene gir oss innsikt og forståelse av hvordan nettsiden vår brukes av besøkende. Vi bruker analyseverktøyet Google Analytics som blant annet kan fortelle oss hvor lenge en bruker oppholder seg på siden eller hvilken side man kommer fra. Informasjonen vi henter er anonymisert.

Ved å huke av for denne tillater du bruk av tredjeparts-informasjonskapsler, som gjør at vi kan tilpasse innhold basert på det som engasjerer deg mest. Disse hjelper oss å vise skreddersydd innhold som er relevant og engasjerende for deg, for eksempel i form av annonser eller reklamebanner.

Tredjepartsinformasjonskapsler settes av et annet nettsted enn det du besøker, for eksempel Facebook.